Ny tjänst


I måndags blev det officellt att jag börjar på en ny tjänst inom Sparadiset. Den 15 aug börjar jag som sälj- och marknadskoordinator. Men ni kan pusta ut, jag kommer fortfarande göra behandlingar. Jag flyttar dock till södermalm och kommer finnas där på plats. Det kommer komma en ny platschef på Östermalm, så den tjänsten lämnar jag bakom mig helt och hållet. Det har varit blandade känslor kan jag lova. Jag gillade mitt jobb som Spa-chef och vill ha kontroll på allt. Jag försöker tänka positivt, min nya tjänst är skräddarsydd och det är verkligen något som jag gillar att göra. Jag kommer ha hand om produkterna, produktförsäljning, produktutbildning, säljkurser, se till att vi syns i media. Jag har börjat lite mjukt med min nya tjänst så idag var jag hos Garm och hade en produktgenomgång av BABOR. På måndag ska jag vara med i en TV-inspelning och så rullar det på :)

Som jag precis skrev så jag var jag på produktgenomgång av BABOR hos Garm idag. De har förnyat sina produkter. Nytt namn lite nya ingredienser och en liten prissäkning. Skinovage PX = skinovage + vita balance. PX står för performance extra. Alla deras cremer är 24 timmars cremer så nu behöver du inte en dagcreme och en nattcreme. Det går dock alldelse utmärkt att ha 2 olika 24 timmars cremer och använda den fetare till natten om man önskar det. Cremer har nu även fått ett pricksystem. 5 prickar är max och ju fler pricar desstå rikare och fetare creme är det. Väldigt lätt för både kunder och terapeuter och läsa av cremen. Produkterna har även fått ny förpackning. En mer stilren förpackning. Det som är även är nytt är att en del cremer har skinade lock och en del har matt lock. Produkterna med skinade lock är en lättare creme och de med matt lock är lite fetare. Under genomgången gick vi även igenom vilka produkter som vi ska ha på vardera ställe till försäljning och till behandlingar. Skönt att det är klart och bestämnt. Kommer skriva om de olika produkterna vi valt att ta in lite senare. Det finns verkligen en produkt för alla oavsett hudtyp, hudtillstånd och behov. Jag kommer själv byta en del av mina egna produkter hemma för lite nya fräscha produkter.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0