4 månader efter operation


Jag säger det igen, tiden bara flyger i väg. Det är mer än 4 månader sen jag gjorde min bröstoperation på Proforma clinic hos Örjan. Ångrar dem fortfarande inte, fast jag tycker dock att de är lite för stora när jag är naken. Det är nog mest jag som inte vant mig med att jag äntligen har lite bröst. Mina bröst var ju som jag skrivit tidigare väldigt ojämna och det var därför jag gjorde operatioen. För att jämna till dem. Med kläderna på så är det ingen som kan se att jag gjort dem. Då är de i perfekt storlek. Jag ville att de skulle se naturliga ut, inga bomber för det passar inte min livsstil.

Ena bröstet hänger ner lite mer än det andra, vilket stört mig väldigt mycket. Men som Örjan säger så var inte mina bröst lika förut heller. Jag kan tycka att man kanske skulle ha gjort en mindre skilland mellan brösten. 275 ml i väster och 350 ml i höger. När Jag visat dem för några vänner så är det ingen som tänker på det försen jag frågar om man ser skillnanden mycket.

Ärren har börjat ljusna. Brösten är mjuka och rör på sig på ett naturligt sätt vid aktiviteter. Viktigt att använda en bra sportBH med bra stöd när man springer. Tränar lika mycket nu med styrketräningen som jag gjorde innan operationen. Har full känsel och bröstvårtorna är styvare mer än innan. Märkt att efter jag gjorde brösten att jag tänkt mer på vad jag har på mig för kläder. Vill inte direkt visa upp för alla min klyfta så det har inte blivit så mycket urrigningar på sista tiden :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Skönt med kontrast till alla kvinnor som väljer onaturligt utseende och storlek på sina bröst och visar upp dem med tajta eller urringade tröjor. Skönt å se att det finns en annan sida av det :)

2012-05-15 @ 22:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0