KÖP INTE - Acne killer

 
Ni har säkert alla sett reklamen som visas flitigt på Facebook och på andra sidor. Jag har tidigare skrivit om dem men det bör skrivas ännu en gång så att fler inte går på att köpa masken.
 
"Revolutionerande ansiktsmask suger ut alla orenheter ur din hy på bara på några minuter! - succén från USA"
 
Highslide JS
 
Det finns INGENmask som kan dra ut orenheterna ur huden, speciellt inte denna mask. De marknadsför sig genom att säga att den innehåller naturliga ingredienser från Örtriket. Ingredienserna i denna mask enligt dem är vatten, sea-salt mineral och parfym. Ingen av dessa produkter kan dra ur orenheter och ingen av dessa ingredienser har gummibas så att masken kan dras av. Dock kan du med denna mask dra av den som peel-off mask. Kan någon förklara det för mig?
 
 
Nu kanske ni tänker att ni sett så många nöjda recensioner om masken. Jag har skickat in mitt missnöjda omdöme på deras hemsida 2 gånger samt 1 gång vardera på svenska och norska sidan på facebook. Vill ni veta vad som hände? De tog bort mina kommentarer och gjorde så att jag inte kan skriva fler kommentarer till dem på facebook. Sen fick jag ett mail med en recension från en ärlig och nöjd kund.
 
Jag beställde masken för att testa den inför bloggen. Jag, mannen och 3 på jobbet fick bli försökskaniner. Man får köpa 5 st x 10 ml för 149 kr, ord. pris är 299 kr och är under en begränsad tid. Dock är det samma pris fortfarande. När du klickat i masken i kassan och ska betala blir du erbjuden att köpa 10 st till för 149 kr. Tackar du ja där blir du erbjuden att köpa ett 15 pack för 149 kr till. Vid såna erbjuden ska ni vara kritiska!
 
 
Så kortsagt: KÖP INTE DENNA MASK!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0