Mavalas riktiga höst/vinter kollektion 2012

 
Skrev här för några veckor sen om Mavalas höstkollektion och hur tråkigt det var att de inte kommit med nya färger. På mitt jobb så använder vi deras lack och när vi beställde Höstkollektionen så kom inte de färger jag trodde skulle komma. Det visade sig att de faktiskt kommit med 6 nya färger trots allt. Jag har fått fel information från början, hur de nu kan skicka fel information. Till min stora glädje så är det i alla fall några metallic färger.
 
Så de nya färgerna för höst/vinter 2012 är:
 

Peacock Green* - grön som påfågelns fjädrar
Metallic Grey* - silkig ljusgrå
Copper Gold* - sinnlig mystisk koppar
Sienna Red-  bränd siennaröd
Shimmer Violet* - metallisk ljus lila
Racy Fuchsia - elegant fuchsia
 
Pris: 45 kr/st

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0