Acne killer - test nr 2

Som jag tidigare skrivit så var inte acne killer en bra produkt. Jag gav 2 av dessa masker till 2 på mitt jobb som testade dem och även de kände som vi gjorde när vi testade masken här hemma. Den gjorde väldigt ont att dra bort och de såg inte något resultat alls. Den är helt enkelt värdelös. Företaget ska dock ha bra feedback som verkligen gjort bra PR. Dock har LuxStyle tagit bort mina kommentarer om masken som jag lagt på deras hemsida samt på Facebook, det verkar som att det är endast positiva kommentarer som får visas där. Så jag lämnar ett av mina omdömen här på Acne Killer från LuxStyle.se
 
"Värdelös är ett ord man kan beskriva denna mask med. Jag som arbetar som hudterapeut ville självklart testa denna produkt som sägs bestå av naturliga ingredienser från örtriket. Vet dock inte sen när parfume blev naturlig ingrediens. En full ingredienslista verkar inte vara med heller då den endast innehåller vatten, sea salt mineral och parfume. Men eftersom det är en peel off mask bör det även finnas en gummibas med i ingredienslistan. Den tog inga pormaskar men jag fick en ansiktsvaxning på köpet. Köp inte, det finns bättre produkter!!"

Kommentarer
Postat av: Rebecka Andersson

Har beställt hem den nu i veckan så får vi se.... känns ju sådär efter att ha läst dina åsikter :( men du kunde ju skicka tillbaks den och få pengarna tillbaks?

Svar: Kunde inte skicka tillbaka dem. Deras faktura var väldigt skum med. Ett företag utan org. nr och väldigt konstigt ocr nummer. Berätta hur du upplevde masken när du testat dem. Hur många köpte du?
Michelle

2012-10-06 @ 23:05:01
Postat av: SMI

Hej Michelle,
Skulle uppskatta om du kunde ta kontakt med mig via E-post.
Även jag har försökt ställa frågor till detta företaget, men inga svar kommer, och kritiska inlägg på deras Facebooksidor verkar passande.

2012-10-12 @ 23:33:05
Postat av: SMI

Hej Michelle,
Skulle uppskatta om du kunde ta kontakt med mig via E-post.
Även jag har försökt ställa frågor till detta företaget, men inga svar kommer, och kritiska inlägg på deras Facebooksidor verkar passande nog "försvinna".

2012-10-12 @ 23:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0