Happy Plugs

 
Nu kanske inte hörlurar tillhör skönhet och hälso tänket men jag tycker att bra ljud i öronen när man lyssnar på sin smartphone i tunnelbanan är ett måste. Jag fick av en kund idag ett par Happy Plugs i färgen cerise. Hur sött var inte det?! Bra ljud och härlig färg. När jag sitter på tunnelbanan hem lyssnar jag alltid på lugn relaxmusik för att komma ner i varv och finna det inre lugnet. Det hjälper mig att hantera stressen som är väldigt påtaglig i Stockholm. Resan hem testade jag hörlurarna och de var grymt bra. Härligt ljus och det gick utmärkt att prata med dem i samtal med :)
 
Happy Plugs är ett svenskt varumärke som fokuserar på stilsäker design med färgstarka hörlurar som passar alla
typer av Smartphones. Företaget startade 2011. Varje säsong kommer det nya fräscha färger. Det är inte bara ljud, det är stil med!
 
 
Pris: 199 kr/st på bland annat http://www.happyplugs.se. Finns hos många återförsäljare så kolla in på deras hemsida och den återförsäljare som ligger närmast dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0