Acne killer

 


Minns ni de där stripsen man kunde lägga på näsan och sen när man drog loss den så följde pormaskarna med? Jag använde det när jag var yngre runt 12-14 år. Nu tycker jag att de inte är så lätta att hitta, nästintill omjöligt. Men så fann jag acne killer! Har ni hört talas om den?

 

Inte? Då ska jag berätta det lilla jag vet.

 

"Acne Killer är en revolutionerande ansiktsmask som tar bort finnar, pormaskar, orenheter och överflödigt fett på bara några minuter. Inte veckor, inte dagar – inte ens timmar. På några minuter!"

 

Okej, den är nog inte så fanatastisk som de skriver men det är en ansiktsmask som du applicerar över ansiktet, undvik ögonområdet. Sen när masken stelnar så drar du bort den och där sitter pormaskarna samt en del hud, Den tar ju med döda hudceller med så man får mer lyster och fräschare hy. Ska endast innehålla 100 % rena ingredienser från örtriket men jag finner ingen innehållsförteckning på internet så ni får vänta tills jag fått dem hem. Jag är lite skeptisk till den men jag ska i alla fall testa den på mannen och se hur resultatet blir.

 

I alla fall nu har de ett litet specialpris på masken så du får 50 % rabatt nu när du köper den.

 

x 5 149 kr (ord pris 300 kr)
x 15 298 kr (ord pris 900 kr)

 

Går att köpa hos www.luxstyle.se/5-acne-killer 


Och när du väl sen beställer den så blir du erbjuden att köpa fler masker till halva rea-priset, allt för att sälja fler. Jag rekommenderar att man först provar den om den är bra innan man köper flera.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0