Air Wicks doftpinnar

 
Vet alla vad Buzzador är och vad man gör när man är med där? Man är med i olika kampanjer som väljs ut efter de intressen man valt, och på så sätt får man produkter som passar en. Idag kom jag med i kampanjen för Air Wicks doftpinnar. Det ska bli spänannde då jag brukar använda deras produkter ibland för att färscha upp lite här hemma. Bort med mannens svettlukt efter hans fotbollsträning och bort med kattpisslukten när katten vägrar kissa i lådan utan ska kissa i duschen. Jag kommer på testa på 2 dofter som är Cool Linen & White Lilax samt Midnight BlackBerry & Vanilla Silk. Air Wick har ett stort urval av doftprodukter. Kommer bli perfekt att testa på jobbet med, då fräsch doft är väldigt viktigt på SPA-anläggningar.
 
Jag kommer även få produkter att dela med mig till vänner och så för att de ska få komma med sina åsikter samt upplevelser så hör av er om ni vill ha en doftpinne eller 2.
 
Vill ni själva vara med i buzzador så klicka på länken (viktigt att ni skriver in mischa_2): Buzzador
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0