Lash Domination 10 in 1 från BareMinerals

 
 
BareMinerals har lanserat flera storsäljare genom åren och nu är det dags igen för ännu en succé. Nu lanserar de en revolutionerande mascara som har en klumpfri formula med näringsrika mineraler och proteiner som ger både volym som syns och styrka som känns. Denna mascara har en ProTwist mascaraborste som ger bästa appliceringen från alla vinklar. Borsten är vriden i 180°  som förser varje enskild frans med färg utan att ögonfransarna klumpar ihop sig.
 
 
 
Denna mascara passar för dig som önskar långa, böjda och separerande fransar som samtidigt ger volym. Eftersom att borsten är lite större rekommenderar jag inte denna mascara till dig som har väldigt små och korta fransar. För du kommer inte få det resultatet som produkten lovar.
 
 
 
Det som gör att denna mascara slår alla andra är för att den är 10 in 1- mascara. Den här mascaran har 10 fördelar i en enda unik produkt som är följande:
 
1. Volymgivande
2. Ökad franslängd
3. Fylligare fransar
4. Separerar fransar
5. Böjer fransarna
6. Kladdfri formula
7. Mineralberikad formula
8. Stannar kvar hela dagen
9. Klumpfri
10. Flagnar inte
 
Den skapar fantastisk volym samtidigt som den förlänger fransarna, verkar separerande och sitter hela dagen utan att flagna. Det låter som en fantastisk mascara. Tur för mig att jag redan har en i min ägo och den är verkligen bra!
 
 

Användning:
Placera kammen vid fransarnas rötter. Sick-sacka borsten uppåt samtidigt som du snurrar på borsten. På så sätt utnyttjar du borstens alla fördelar och får ut maximal effekt av din mascara. Applicera fler lager för ökad volym. En amerikansk studie har visat att om du applicerar på 2 lager mascara så ökar volymen med hela 345 % .

 

Pris: 279 kr för 11 ml

 

Ingredienser:
Water, Beeswax (Cera Alba/Cire D'abeille), Bis-Diglyceryl Polyacyladipate-2, Palmitic Acid, Euphorbia Cerifera (Candelilla) Wax (Candelilla Cera/Cire De Candelilla), Stearic Acid, Triethanolamine, Styrene/Acrylates/Ammonium Methacrylate Copolymer, Hydrolyzed Quinoa, Methyl Methacrylate Crosspolymer, Butylene Glycol, Phenoxyethanol, Tocopheryl Acetate, Caprylyl Glycol, Xanthan Gum, Myristic Acid, Sodium Laureth Sulfate, Silica, Malachite Extract, Potassium Sorbate, Ethylhexylglycerin, Iron Oxides (Ci 77499).


Kommentarer
Postat av: Johanna Nilsson

Hej!! Läste ett inlägg om Perioral Dermatit. Har tydligen fått det helt plötsligt nu i våras, undrar om du har blivit av med det och vad som hjälpt?
Jag har Finacea Gel samt "Rosex"- vilket är en antibiotika kräm.
Fick tyvärr i början en "feldiagnos" och tillgavs felaktigt Cortison vilket vid avslutad dos förvärrar utslagen, så för tillfället "tvingas" jag ta jag alla tre för att inte vara helt rödknottrig över allt runt hakan..
Enormt Tacksam för svar för i sån här ovisshet vill jag inte leva i länge
MVH Johanna

Svar: Tyvärr kan inte bli av med det för så fort man överbehandliar huden kan man få utbrott igen eller om man är stressad, har hormonell obalans. Så det är lite klurigt med detta hudtillstånd. Lär känna din hud hur den känns innan ett utbrott så att du kan lugna ner huden innan det bryter ut ordentligt.
Jag använder mig av lugnande produkter och försöker inte överbehandla huden. Just nu använder jag mig av MD formulation som är ett medicinskt hudmärke som har ett hudvänligt PH-värde. Försök undvika för aktiva produkter som ex. många ekologiska hudvårdsmärken. Har du vägarna förbi Stockholm så kan jag kolla på din hud och komma med tips på produkter. Maila mig på [email protected] om du har några funderingar eller fler frågor.
Michelle

2013-09-15 @ 22:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0