Yvonne Ryding på Hemtex

 
Ett sammarbete som jag aldrig kunde förutspå har skett. Yvonne Ryding, vår egna lilla Miss Universum 1984, har lanserat produkter hos Hemtex. Yes, ni läste rätt! Hos HEMTEX! Skönhetsprodukter på ett ställe som man förknippar med textiler och ständig rea. Läste igenom lanseringsmailet jag fått och efteråt kom jag att tänka på att det är ju faktiskt en ganska genialisk idé. Nu kan varje hobby-spa:re skapa sitt eget drömSPA hemma i badrummet.
 
 
 
Förutom produkter har hon även designat handdukar och lyxiga badrockar för att toppa den ultimata myskänslan hemma i badrummet. Så vad är det för produkter vi kommer kunna finna på Hemtex (produktera lanserade förra vecka), jo men det ska jag snällt berätta för er här.
 
Yvonne Ryding - SPA Body peeling
Peelingkornen är baserade på naturligt bivax, carnaubavax och jojobavax.
139 kr för 150 ml
 
Yvonne Ryding - SPA Bath milk
Innehåller näringsrik solros- och rapsolja som verkar både återfuktande och skyddande.
119 kr för 100 ml
 
Yvonne Ryding - SPA shower foam
Innehåller ljungextrakt som verkar inflammationshämmande i huden samtidigt som den bidrar med hööga doser antioxitanter.
173 kr för 180 ml
 
Yvonne Ryding - SPA Body cream
Basen är baserad på organisk sheasmör som verkar mjukgörande, inflammationhämmande, helade och återfuktande.
199 kr för 150 ml
 
Yvonne Ryding - SPA face peeling/mask
Kan användas som både mask och peeling. Skapad med vegetabilisk bas med enzymer från papayafrukt och svartvinbärsextrakt som verkar peelande på huden.
149 kr för 50 ml
 
Yvonne Ryding - SPA 24h face cream
Ger ökad fuktbalans i huden samtidigt som den arbetar på pigmentförändringar.
299 kr för 60 ml
 
Hon har även ett doftljus till försäljning. Ni hade fått fler bilder men mina pressbilder gick inte att öppna.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0