Nu erbjuder jag fransförlängning till Elevpris

 
Nu har jag satt ut min bokningskalendern att jag även gör fransförlägning med elevpriser. Anledningen till att jag har elev priser är för att även om jag nu är utbildad så krävs det lång erfarenhet för att bli expert inom detta och jag räknar med minst 1 år innan jag är det. Om 6 månader får jag gå upp i certifiering så det blir att vara "Elev" ett tag. Jag har gått en godkänd utbildning så jag vet hur jag ska sätta en ögonfransförlägning utan att skada dina egna fransar. Hon som utbildade mig har satt ögonfransförlägning på vår egen drottning Sylvia.
 
 
 
Jag har satt ungefär lite mer än halva priset på behandlingarna. Det man kan förvänta sig av mig som elev är att jag självklart, som alla andra, är extremt noggrann men att jag kanske inte hinner sätta en ny frans på varje frans. Detta betyder självklart inte att ni kommer gå där ifrån med glapp i fransarna. Det är många salonger som sätter ett visst antal fransar/öga (och det är de salonger som håller ett lägre pris). För att sätt ett helt set så är det runt 80 - 130 fransar/öga, men en del salonger sätter bara 30 - 50 fransar/öga och anser att det är ett fullt set.
 
 
Just för tillfället har jag satt:
Ett nytt set - 500 kr (ord. pris 1200 kr efter certifiering)
Påfyllning efter 3 - 4 veckor - 350 kr (ord. pris 750 kr efter certifiering)
 
Ni kan boka på http://hudvardsbutik.bokadirekt.se alt. trycka på "Boka tid" knappen till vänster på min startsida av bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0