Hudrekommendationer

En av mina arbetsuppgifter och även något som alltid ingår som en service till dig som kund är hudvårdstips och hudvårdsprodukter anpassade för just din hud och dina önskemål. Dock blir det oftast så här:


Rolig bild som förklarar ens vardag på jobbet. Nu händer detta självklart inte i alla fall men i några stycken. Kunder som vill få bort sin torra strama hy men vägrar sluta tvätta ansiktet med tvål och vatten (som rubbar huden PH-balans), eller kunden som använder starka regöringsprodukter för fet/oren hy för att kunden själv upplever sin hy oren när den i själva verket är så torr att den blir blank på eftermiddagen. Självklart vill jag sälja produkter då jag har provisionsbaserad lön men jag skulle aldrig sälja något som inte är anpassad efter din hud och dina önskemål. En nöjd kund som kommer tillbaka och behandlar sin hy väl är värd mer än den ynka provision man får av varje produkt. Vill du ha en frisk hy med lyster, fukt, mindre pigmenteringar eller vad det nu kan vara: Lyssna då på din hudterapeut! ☺



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0