Jag byter arbetsplats...


Den stora nyheten är att jag tar över en befintlig salong, så från 1 mars finner ni mig på Arsenalgatan 6 i Stockholm city. Jag erbjuder traditionella och djuprengörande ansiktsbehandlingar, vaxning av alls dess slag, massage, fotvård, spraytan och ögonfransarförlägning. Under hela mars erbjuder jag även 20 % rabatt som nyöppningserbjudande för att fira. Det kan ex betyda att du får en djuprengörande ansiktsbehandling 55 min för 556 kr istället för 695 kr. Låt mig göra en storstädning av din hy så du är redo att möta våren med en hy som strålar ikapp med solen 🌞


Kommentarer
Postat av: Carmen

Hej, jag vill boka tid hos dig på din nya salong ;)
Hur gör jag det?
Vi har varit i kontakt tidigare, när du var föräldraledig, jag ville få hjälp att ta bort milier. Har en ovanför ögat in mot näsan som jag vill ta bort.

Svar: Hej Carmen, Vad kul att du vill komma till mig och ta bort milier. Jag kommer finnas från 2 mars på Arsenalgatan 6 (c/o Min Syster & Jag). Du kan boka in en tid som passar dig på http://hudvardsbutik.bokadirekt.se Det finns även en boka tid - knapp på vänster sida av bloggens startsida. Jag har 20 % på alla behandlingar under Mars så det blir ett bra pris på den ansiktsbehandling du väljer :-)

Har du några funderingar får du gärna maila mig på [email protected] :-)
Michelle

2015-02-08 @ 22:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0