Starpil Kassettvax med rödvin


Jag har skrivit om Starpil tidigare. Se inlägg här. Igår fick jag leverenasen av kassetvax med rödvin och choklad från combimedab.se där de kostade 14 kr plus moms. Beställde från dem då min inloggning inte fungerade på sybrobeauty som är återförsäljare.

Jag använde rödvinsvaxet idag på en av mina stammkunder. Ni förstår inte hur bra det var och hur fantastiskt gott det luktande. Min kund har grova strån som sitter djupt. När jag använt andra vaxsorter har jag fått vaxa om samma område flera gånger och även gå med pincetten efter då den inte tar alla strån. Jag har testat många olika vax på henne, både i kasett och i burk. En del fastnar på huden, andra tar inte bort tillräckligt mycket. Ni kan då kanske förstå min förtjusning när kunden själv säger att det känns som vaxet tar alla hennes strån och att hon inte blev kladdig efter fast att jag då inte hunnit efterbehandla. Hon tyckte dessutom att det luktade gott. Sen är det alltid ett plus att det gick fort att vaxa henne. Ingen vill ju ligga och lida längre än nödvändigt. Vaxningen gick grymt bra och smidigt. Vin verkar som en antioxidant för er som undrar. Jag kommer fortsätta med dem. Grymt bra vax.

Har ni möjlighet så testa vaxet starpil...

=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0